Eda

Eda
𝓱𝓮𝓻 𝔂𝓪𝓼𝓪𝔂𝓪𝓷 𝓸𝓵𝓾𝓻, 𝓼𝓸𝓷𝓼𝓾𝔃𝓵𝓾𝓴 𝓱𝓮𝓹𝓲𝓶𝓲𝔃𝓲𝓷 𝓼𝓸𝓷𝓾..
"Sanki bütün hayatım boyunca yanlış melodiyle dans edip durmuşum."
Sayfa 265·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Ne kadar doğru söylemiş Nietzsche...
"Kendinden hiç hoşnut olmayan pek çok insan gördüm; bunlar önce başkalarının kendileri hakkında iyi düşünmelerini sağlamaya çalışırlar. Bunu başarınca da bu sefer kendileri de kendileri hakkında iyi düşünmeye başlarlar. Ama bu sahte bir çözümdür; bu başkalarının otoritesi altına girmeyi kabullenmektir."
Sayfa 247·Kitabı okudu
Alıntı
"Bende sizin gibi neden korkuların geceleri hüküm sürdüğünü düşünürüm. Bunun üzerine yirmi yıl düşündükten sonra korkuların karanlıktan doğmadığını anladım; korkular da yıldızlar gibi hep oradadırlar ama gün ışığı onları gizler."
Sayfa 245·Kitabı okudu
Alıntı
"Zira aslında kimse kimseye yardım edemez; insan kendine yardım etme gücünü kendi içinde bulmalıdır."
Sayfa 228·Kitabı okudu
Alıntı
"Daha derinlere inip motivasyonlarınızın kaynağını bulun! Hiç kimsenin bir şeyi sırf başka birisi için yapmadığını göreceksiniz. İnsanın bütün eylemleri kendisine yöneliktir, bütün hizmetleri kendine hizmettir, bütün sevgisi kendini sevmesindendir."
Sayfa 156·Kitabı okudu
Alıntı