Bir adam ve iki kadın.Biri manevi aşkı,bir diğeri ise maddi aşkı ve bunları anlattığı üçüncü bir kadın.Kitap bende dahil çoğu okurun okurken ne zaman bitecek bu betimlemeler dediği ve sonuna gelindiğinde başının unutulduğu cümlelerle dolu.Okurken yorulmayı göze alın o yüzden.Değdiğini zaten kitabın son kapağını kapattığınızda anlayacaksınız.Keyifli okumalar..