liman

"Allah seni özgür yaratmışken başkasının kölesi olma!"
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir insana değer vermek özen göstermek ona kiymetli olduğunu hissettirmek de bir kültürdür. Bunun eğitimi yoktur . Kitablarda yazmaz . Yolu insan olmaktan geçer.
Şu dünyada herkes bir şeyi olmayan çalışırken sen hiç ol ...Menzilin daima yokluq olsun. İnsanın bir çömlekten farkı olmamalı. Çömleği sağlam tutan dışındakı şekil değil, içindeki boşluktur . İşte tıpkı bunun gibi insanı da insan yapan şey, benlik zannı değil, hiçlik bilincidir.
Ben oldum demek , ben öldüm demektir.
Her seçim bir vazgeçiştir. Istediğin şey için nelerden vazgeçebilirsin?