Özlem DALGIN

Benim çocukken duyduğum en manidar cümlelerden biri, "Öğretmenin vurduğu yerde gül biter." cümlesiydi; oysa hiç gül bitmedi ve sızlayan yaralarla büyüdük.
Sayfa 18 - Kronik·Kitabı okudu
Alıntı
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
DUY BENİ !
Yanımda kendini rahat hissedebilmek için önce tamir edilmesi gereken bozuk bir şeymişim gibi beni düzeltmeye çalışmazdı.Sadece dinlerdi.
Sayfa 79·Kitabı okudu
Alıntı
...Öfke,acı,her şey...görmezden gelinmekten daha iyiydi.
Alıntı
Yaşı ilerleyenlerin anlamlı bulacağı o cümle.
Dedem hayatın zıddının ölüm değil yaşlılık olduğunu iddia ederdi.
Sayfa 49 - Diyalektiğin tanımlamaya çalıştığım ilk anlamı"Her şey zıddı ile kaimdir." düsturunun yansıması aslında.Varlığın zıtlar , çiftler üzerinden devinimini sürdürdüğünü ifade eden bir düsturdur bu.İyilik kötülükle , hayat ölümle kaim.·Kitabı okudu
Sözde değil özde iyi olmak...
❝Komşunun kölesi bir bardak kırmış olsa onu teskin için bunun sıradan bir kaza olduğunu söylersin.Senin bardağın kırıldığında da öyle de.❞
Sayfa 102·Kitabı okudu
Alıntı