Benim çocukken duyduğum en manidar cümlelerden biri, "Öğretmenin vurduğu yerde gül biter." cümlesiydi; oysa hiç gül bitmedi ve sızlayan yaralarla büyüdük.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dedem hayatın zıddının ölüm değil yaşlılık olduğunu iddia ederdi.
Sayfa 49 - Diyalektiğin tanımlamaya çalıştığım ilk anlamı"Her şey zıddı ile kaimdir." düsturunun yansıması aslında.Varlığın zıtlar , çiftler üzerinden devinimini sürdürdüğünü ifade eden bir düsturdur bu.İyilik kötülükle , hayat ölümle kaim.·Kitabı okudu