Sabahları okula gittiğimde ders ziline 15-20 dakika varken bu sürenin bir şeyler yapmak için yetersiz olduğunu düşünürüm ve çabucak geçeceğine inanırım. Ama bazı sabahlar okula geciktiğimde o birkaç dakikanın bana yeteceğine inanıp adımlarımı normalinden daha da hızlandırırım. Zamanımızın kıymetini bilirsek doyumlu bireyler olacağız sanırım.
4.7.23
11.26