Bilmiyordum bu tabirlerin gerçek olduğunu bu cümlelerin sadece şiirleri süslediğini sanıyordum gerçekten ağrıyor kalbim nefesim gerçekten düğümleniyor ve yutkunmak yutkunamıyorum bu acı nasıl geçer bilmiyorum
İnsan herşeye alışıyor ya da alışmıyor da bir yerden sonra kabul etmek zorunda mı kalıyor .Çünkü zaman işliyor ve geçmişte kalamıyorsun kabullenip yoluna devam ediyorsun.