Neva

Sen benim dile getiremediklerimdin Neden herşeyi benden duymak istedin
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ben sana hep üşüyordum, Çünkü kıştım. Nakıştım,bakıştım. İnkar etmiyorum da bunu Seni sevmek gibi büyük işlere kalkıştım. Ve lütfen inkar etme, Sana en çok ben yakıştım... Özdemir Asaf
İki küçük can bir kıvılcım yanalım gitsin.^-^
Yorgunum hayata karşı yalnız ve savunmasızım.Kafam karışık ve gideceğim yönü bilmiyorum ,doğru ve yanlış ayrımı içerisinde boğuluyorum ama gideceğim limanı bilmiyorum bariz olan birşey varsa oda korkuyorum...^-^
Tanımak istiyorum seni şu ana kadar herkesi zamanla tanıdım ama seni bilmek istiyorum zamana bırakamıyorum.^-^