Ben sana hep üşüyordum,
Çünkü kıştım.
Nakıştım,bakıştım.
İnkar etmiyorum da bunu
Seni sevmek gibi büyük işlere kalkıştım.
Ve lütfen inkar etme,
Sana en çok ben yakıştım...
Özdemir Asaf
Yorgunum hayata karşı yalnız ve savunmasızım.Kafam karışık ve gideceğim yönü bilmiyorum ,doğru ve yanlış ayrımı içerisinde boğuluyorum ama gideceğim limanı bilmiyorum bariz olan birşey varsa oda korkuyorum...^-^