kllncı

kllncı
@leoneferito
Erkek kadına dedi ki: - Seni seviyorum, ama nasıl? avuçlarımda camdan bir parça gibi kalbimi sıkıp parmaklarımı kanatarak kırasıya, çıldırasıya... Erkek kadına dedi ki: - Seni seviyorum, ama nasıl? kilometrelerce derin, kilometrelerce dümdüz, yüzde yüz, yüzde bin beşyüz yüzde hudutsuz kere yüz... Kadın erkeğe dedi ki: - Baktım dudağımla, yüreğimle, kafamla; severek, korkarak, eğilerek, dudağına, yüreğine, kafana. Şimdi ne söylüyorsam karanlıkta bir fısıltı gibi sen öğrettin bana... Ve artık biliyorum: Toprağın Yüzü güneşli bir ana gibi En son, en güzel çocuğunu emzirdiğini... Fakat neyleyim saçlarım dolanmış ölmekte olanın parmaklarına başımı kurtarmam kâbil
Edebiyat
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Hayat nihayetinde upuzun bir uykusuzluktur.” Ama uyanmak zorundayız.. G Ü N A Y D I N 🌞🌸
Yok öyle el gibi durma gül biraz Sana gülmeler yaraşır Yok öyle güz gibi soğuk olma Güz ayrılık taşır.. 🎶🎧🌃💭
Müzik
Sevgisizlik yıkıyor insanı Hayat devam ediyor Evet ama Sevgisizlik kendine yabancılaştırıyor insanı..
Edebiyat
O bu değil de yarım kalma hissine kapılmayalım bence..
Edebiyat