Bugün güne erken başladım. İnsan belli bir yaştan sonra farkındalığı o kadar artıyorki. Şunu yapamam dediği ne varsa, büyüklerinden gördüğü bazı davranışları ister istemez sergileyebiliyor.
Ruhumun mu yoksa bedenimin mi yorgun olduğunu anlayamadığım, ara sıra dünyanın geçiciliğini daha da idrak ettiğim bir dönemdeyim. Hayr olsun, haftamız, günümüz ve sabahımız…