letsnextpage

letsnextpage
@letsnextpage
Linkteki hesabımıza destek olursanız çok mutlu oluruz :)
İnsanın kendi kendini suçlamasının keyif veren bir yanı vardır. Kendi kendimizi suçladığımız zaman başka birinin bizi suçlamaya hakkı kalmadığını düşünürüz.
Reklam
Sevmekten vazgeçtiğimiz insanların duygularında her zaman bize gülünç gelen bir şeyler vardır.
Mutluyken hep iyi insan oluruz; ama iyi insan olduğumuzda illâ mutlu değilizdir.
En zayıf güdülerimiz doğasını en iyi bildiklerimizdir.
Deneyim, insanların yanlışlarına verdikleri isimdi.
Reklam