lky

lky
@levent1155
"insanlar arasında eşitliğin olduğu tek şey ölüm galiba!"
Sayfa 244
Reklam
"Her şeyin, hayatın bile bir sonu varken, sabrın sonu olmaz mı?"
Sayfa 238
"Ağlamak, her zaman ağlamamaktan daha iyidir."
Sayfa 76
"Duygular zaten hep aptaldır.Aklı yoktur duyguların."
Sayfa 74