Akılla bir konuşmam oldu dün gece
Sana soracaklarım var , dedim
Sen ki her bilginin temelisin
Bana yol göstermelisin
Yaşamaktan bezdim,ne yapsam?
Birkaç yıl daha katlan, dedi.
Nedir bu yaşamak?
Bir düş,dedi; birkaç görüntü
Evi barkı olmak, nedir,dedim
Biraz keyfetmek için
Yıllar yılı dert çekmek ,dedi...
Ömer Hayyam