Erva

"Vaktimi kaygılarla, pişmanlıklarla harcıyorum, bir karanlığın ortasındayım; bu karanlık beni kendisine esir edip bir kayaya zincirliyor ve yırtıcı kuşlara yem oluyorum."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Kendi kendime yarattığım kabusların kıskacında sürdürüyorum yaşamımı."
"Aşk bizi aniden öldürür ve geride hiç delil bırakmaz."
"O beni tanımadı, ben de onu tanıdığımı belli etmedim ve hayatımdan tamamen çıktı."
"İnsanoğlu böyle değil midir zaten? Orta noktaya hiç uğramadan bir uçtan bir uca savrulur"