Çocukken okuduğunuz kitapları tekrar okumak çok farklı hissettiriyor. Bu kitabı da babam almıştı.
Kitap sevgimin başladığı güzel yaşlarım, şu sıralar biraz fazla özlem duyuyorum sanırım.
Ortaokuldaydim diye hatırlıyorum, yazarı okulumuza gelip kitaplarımızı imzalamıştı. Kendisi de çok tatlı bir insandı, o yaştaki bizler için güzel bir konuşma yaptığını hatırlıyorum. Geçenlerde denk geldim, o yıllara döndürdü beni. Bir süre daha yalnızca çocuk kitapları okuyacağım sanırım, oldukça masum ve şirin bir dünya :))
Bu seriyi inanılmaz seviyorum. Normalde okuduğum çizgi roman, mangaları buraya kaydetmem fakat Heartstopper defalarca okuduğum ve edinmek istediğim bir eser olduğundan artık eklemem gerektiğini düşündüm. Bir dönem çevirisi yapılsa da kaldırılması korkunç bir karar, dünyanın en sevimli ilişkisini ele alıyor. Herkesin okuması gerektiğine inanıyorum