"Kes şu zırlamayı, beni kalpsiz mi sansındı?"O günlerde büyükbaban harika bir adamdı ama kendinin herkesten daha akıllı olduğu saplantısına kapıldı kapılalı hainleşip aptal oldu.
O kış Kizıl Göz en son karısını da döve döve öldürdü.Ona tam bir atavizm diyorum, ama daha beteri aslında.Çünkü bizden daha ilkel hayvanlqrın erkekleri karılarına küçük davranmıyordu.Bu nedenle, olağanüstüatacı eğilimlerine rağmen, Kızıl Göz'ün aslında insanlığın geleceğinin bir işareti olduğunu düşünüyorum.Sonuçta, erkeği kendi eşini öldüren tek hayvan insandır.