Mustafa Kutlu'nun okuduğum üçüncü kitabı. Yine yeni yeniden hayran kaldığım bir kitaptı. Karakterler ve hikayenin ardındaki tarih çok güzel işlenmiş. Abdulhamit dönemi olsun tek partili hayat olsun halkın düşmanla nasıl çarpıştığını devletin durumunun köylü halkı nasıl etkilediği çok akıcı bir şekilde anlatılmış. Kitap iki bölümden oluşuyor. Arada kayıp bir tarih koyulup ilk bölümdeki karakterlerin devam eden neslini yine toplumsal bakış açısıyla anlatmış. Keyif alarak okuduğum bir kitaptı. Tavsiye ederim.