Sonra gene içimizden bir ses ''Artık imkan kalmadı.''der. Bunun anlamı o dönüp bize gelse de artık hayatımızda ona hiçbir yer vermeyeceğiz, demektir. Çünkü, artık bizim nazarımızda temizlenemeyecek surette kirlenmiştir. Tazelenmeyecek derecede çürümüştür, kokmuştur.
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Çünkü her hayatın kendine göre bir başlayışı, bir bitişi vardır. Bunu değiştirmek, kimsenin elinde değildir, ve olmamalıdır. Hayat bölünmez bir şeydir. Onun belirli ve mukadder mimarisini değiştirebilir miyiz? Değiştirmek elimizde midir? Ve değiştirirsek güzel, iyi bir iş olur mu?
Sanki kendi kendimi seyreden kendi için oynayan sessiz bir aktördüm. Bir tragedya aktörüydüm. Şimdi son perdeyi oynayacağım sırada birdenbire rolümü değiştirip bir başka adam mı olayım?