Konusu açılmışken şu ‘kadın yazar’ dememe hassasiyetine değinmek isterim. Ben bir kadın yazarım ve kadın yazar olarak anılmak isterim. Yazarın kadını erkeği olur, çünkü biz bu cinsiyet rollerine göre yetişiyoruz, bu rollere göre değindiğimiz konular farklılaşıyor veya aynı konuya olan bakış açımız birbirinden epey farklı olabiliyor. Ben elime bir edebi eser aldığımda eğer isimden yazarın cinsiyetini anlayamıyorsam mutlaka bunu araştırıp tasdikler öyle başlarım kitaba.