nisa

Ölümden de korkmuyorsam eğer, başka bir yaşama inanmayışımdandır.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Herkese gülümsemek, aptalca soruları yanıtlamak, neşemi korumak, yani bir tür mutluluk komedisi oynamak gerekiyor. Bunu ciddiye almış olsam, bu mutluluk oyunu gerçekten mutlu olmama engel olabilirdi. Bazı insanların bunu nasıl yapay bir şekilde sergilediklerine hayret ediyorum.
İnsan birini seviyorsa onu olduğu gibi göremez.
Babamın annemden daha iyi kalpli olduğunu sanıyorum. Onlar tartışırken -ki bu az olmazdı- annem onunla öyle bir dille konuşurdu ki, haksız olduğunu bilsem bile babamın tarafında olurum.

nisa

, bir kitap okudu
Puan vermedi·120 syf.·
8 günde okudu
·
2024 15. kitabı
André Gide
7.8/10 · 1.487 okunma