Yazarın Her Bir Sır adlı kitabını beğenerek okumuştum. Bu kitabını da bu nedenle bir an evvel buradaki olumsuz yorumlara aldırış etmeden alıp okumak istedim. Keşke yorumları dinleseymişim. Gerçektende ilk kitabı ile alakası olmayan, çok ağır ilerleyen bir kitap. Kitabın yarısından fazlası bitince yavaş yavaş anlaşılabilir hale geldi, ancak o zaman da konusu beni pek sarmadığından bir türlü kendimi veremedim. Okuyacaksanız ilk kitabını okuyun derim.