Ahmet Ümit'in diğer kitapları gibi bu kitabında da anlatım ve kurgu oldukça başarılı. Ancak kitap oldukça ağır ilerliyor ve büyük bölümünü kitabın kahramanının kendi iç sesiyle konuşmaları oluşturuyor. Ayrıca tarihe merak duymayanların biraz sıkılabileceği bir kitap diye düşünüyorum. İstanbul Hatırası ve Beyoğlu Rapsodisi kitaplarını daha beğenerek okumuştum.