İskandinav yazarların hemen hemen hepsini okuyan biri olarak ilk kez bir İskandinav yazarın kitabını tamamlayamadım. Bu gibi kitaplarda zaten o yörelerin isimlerine alışkın olmadığımızdan bir de gereğinden fazla karakter olduğunda insanın aklı iyice karışıyor.Kitabın bir adet baş kahramanı yok, 5 kişilik ekip olayı çözmeye çabalıyor, konu da sıkıcı olunca sabır gösterip bitiremedim maalesef.