Şeyda

Şeyda
@lidaleyan
Ne güzel söylemiş Murakami. Gönlü geniş insanları seviyorum. Vefakar insanları, Kusur kapatanları, Kendi gibi davrananları, Başkası olmayanları seviyorum
Gökyüzünü öpmek isterdim Ömür hanım, gözlerimle değil dudaklarımla. Yoruldum bulutları kirpiklerimde taşımaktan. Delilik mi dedin? Kim bilir...Belki de yerde sürünmenin bir tepkisidir bu, ya da ne bileyim bilinçsiz bir aykırı olmak duygusu. Gökyüzü de olmak isteyebilirdim değil mi? Kim ne diyebilir ki?
Şiir
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kesin bir gün sorma bana Takvim belirtemem Ihlamurlar çiçek açtığı zaman...
evet, sevmenin başlangıcıdır bu gerçi belirsizdir yolun sonu ama ben artık düşünmüyorum sonu sevmektir güzel olan çünkü
Şiir
Yaşamak ümitli bir şeydir sevdiğim Yaşamak seni sevmek gibi ciddi bir iştir...
Şiir