Şeyda

Şeyda
@lidaleyan
Ne güzel söylemiş Murakami. Gönlü geniş insanları seviyorum. Vefakar insanları, Kusur kapatanları, Kendi gibi davrananları, Başkası olmayanları seviyorum
Yani Allah bize bizi bulmayı lutfediyor. Her acı olgunlaştırıyor... Elhamdülillah... Hak şerleri hayr eyler Zannetme ki gayr eyler...

Büşra Duman

@Busradm
·
'...yaranın keşfi de şifaya dâhil...'
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsan kırılıp incinmelerini toplayıp onlardan suskunluk yapıyor.
Ömür Hanım
Ezilmiş bir gül hüznü var yüreğimde. Saatlerce dayak yemiş bir sanığın çözülmesi içindeyim. Ürperiyorum. Bir at kestanesi durmadan yaprak döküyor yalnızlığın sokaklarında, örtüyor ömrümün ilk yazını. İçimde bir çocuk, yalın ayak koşuyor yaşlılığa doğru, binlerce kez yenilmiş umut ölülerini çiğneyerek. Sahi yaşlılık, derin bir iç çekiş, yanılmış bir çocukluk olmasın?
Şiir
Gökyüzünü öpmek isterdim Ömür hanım, gözlerimle değil dudaklarımla. Yoruldum bulutları kirpiklerimde taşımaktan. Delilik mi dedin? Kim bilir...Belki de yerde sürünmenin bir tepkisidir bu, ya da ne bileyim bilinçsiz bir aykırı olmak duygusu. Gökyüzü de olmak isteyebilirdim değil mi? Kim ne diyebilir ki?
Şiir