gülce

hepimiz korkağız.korktuğumuz için severiz;korktuğumuz için yaşarız;korku yüzünden öldürürüz.en kötüsü kısa sıkıntılardan korkarız.
Reklam
insanlar girdikleri yerden bir iz bırakmadan çıkamazlardı.
sevmek! kelimelere herkes kendine göre bir anlam, bir değer veriyor galiba. bu değerler aynı olmadıkça iki kişi arı dil konuşuyorlarmış gibi olmuyor mu?
bence insanın adı onunla en az ilgili olan yanıdır.doğar doğmaz o bilmeden başkaları veriyor.ama yapışıp kalıyor ona.onsuz olamıyor.
kişioğlu böyleydi.kimi dilenmek,kimi sadaka vermek zorundaydı.
Reklam