gülce

ve hepsi boş,hiçbir doyumum,mutluluğum yok.oysa zaman geçiyor ve öyle geliyor ki bana,insan gerçek yaşamdan,güzel yaşamdan,gitgide daha uzağa,bir uçuruma doğru yuvarlanıyor.umutsuzluk içindeyim.nasıl olup da hâlâ yaşadığımı,nasıl olup da bugüne dek kendimi öldürmediğimi anlamıyorum.
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
bizler için mutluluk diye bir şey yoktur,onu sadece arzu ederiz.
her yaşamda başta gelen şey,onun biçimidir...biçimini yitiren,yok olup gider.günlük yaşamımızda da böyledir bu.
işin ilginç yanı,gelecekte neyin önemli ve yüksek değerde,neyin zavallı ve gülünç sayılacağını bugünden hiç bilemeyişimiz.
bize ciddi,önemli,hem de çok önemli görünen şeyler,gün gelecek unutulacak ya da önemsiz görünecek.