“Dünyanın gidişi karşısında insanın tutabileceği iki yol vardır,ya ezilir yok olursunuz ya da bu düzeni değiştirirsiniz.”
“Dünya,korkunç ve anlamsızdır,Bütün bu anlamsızlığın,korkunçluğun ardında bir anlam bulunabileceği umudu ancak hiçbir şeye aldırmadan gene de sevebilenlerden yanadır.”