lilyofthevalley

Unutursunuz. Hayat böyle. Zamanla her şey siliniyor. Anılar köreliyor, acılar diniyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
“Sen hiç üzülmez misin?” “Hayır,hep bir şeyler beni avutur.”
Kelimeler de kurşun olabilirdi bazen.Sen yaran görünür değil diye,vurulmadım mı zannediyordun?
“Sence Sezen Aksu kime diyor aykırı çiçek diye?” “Kalana besbelli.” “O zaman gitmek icap eder.” “Herkes gitmiş diye gidilir mi?” “Herkese inat kalınır mı?”