lilyofthevalley

Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.

lilyofthevalley

, bir kitabı okumaya başladı
Nermin Yıldırım
8.2/10 · 5,5bin okunma
Unutursunuz. Hayat böyle. Zamanla her şey siliniyor. Anılar köreliyor, acılar diniyor.
“Sen hiç üzülmez misin?” “Hayır,hep bir şeyler beni avutur.”
%81 (280/344 syf.)
Agota Kristof
8.6/10 · 8,5bin okunma