Sosyal medya ile sıradan insanlar olduğumuzu fark ettik ve bu hiç hoşumuza gitmedi. Vasatı kimse sevmiyordu. Dağdan atlamazsan kimse videolarını izlemiyor, mükemmel vücudun olmazsa kimse seni takip etmiyordu. Vasattın ve vasat olmak bu çağın lanetiydi.
Hani bir kitap okursunuz da bazen aynı sayfayı defalarca okumanıza rağmen tek kelimesini anlamadığınızı fark eder kenara bırakırsınız ya, öyle bir yılgınlık ile dolu hissediyorum ben de çoğu zaman kendimi.