Bazen birini anlamak için, çektiği acı hakkında asgari bir tecrübeye sahip olmak gerekiyor. Bazen elinizden bir şey gelmiyorsa, konuyu açıp karşınızdakinin canını sıkmak istemiyorsunuz. Bazen konuşmak istiyor ama ne diyeceğinizi bilemiyorsunuz. Amerikan filmlerindeki gibi her şeyi açıkça konuşan, duygularını paylaşan o ailelerden olmadığımız için belki. Bilmiyorum...
Aşk, karalar bağlamışken, bir insanın bir sözüyle bulutların üstüne çıkmaktır. Aşk, ağlarken bir saniye önce, o sarınca seni, sevinç gözyaşı dökmektir. Aşk, o yanındaysa, kalan her şeyi boş vermektir.