Esra

Bazen birini anlamak için, çektiği acı hakkında asgari bir tecrübeye sahip olmak gerekiyor. Bazen elinizden bir şey gelmiyorsa, konuyu açıp karşınızdakinin canını sıkmak istemiyorsunuz. Bazen konuşmak istiyor ama ne diyeceğinizi bilemiyorsunuz. Amerikan filmlerindeki gibi her şeyi açıkça konuşan, duygularını paylaşan o ailelerden olmadığımız için belki. Bilmiyorum...
Reklam
Yaptığınız işin akıllarda kalması için mutlaka bir farkındalık oluşturması gerekir.
Galiba bardağın dolu tarafına bakmadığı için ümitsizdi.
Aşk, karalar bağlamışken, bir insanın bir sözüyle bulutların üstüne çıkmaktır. Aşk, ağlarken bir saniye önce, o sarınca seni, sevinç gözyaşı dökmektir. Aşk, o yanındaysa, kalan her şeyi boş vermektir.
Online olurken bir kez daha düşünün, hayatınızın renkleri soluyor mu yoksa giderek canlanıyor mu?
Reklam