Rabbimizle ilişkimizi canlı tutan en önemli şeylerden biri duaydı, yani O'ndan istiyor olmaktı. Çünkü Allah'tan istemek bize acizliğimizi gösterir ve O vermedikçe hiçbir şeye sahip olamayacağımızı hatırımızda tutardı. Rabbim vermese bu dünyada alacak bir nefesim bile yoktu. Her şey O verdiği için vardı. Ben O yarattığı için vardım.