Nasıl ki fazlaca veya kontrolsüzce alınan besinler vücutta toksinlerin birikmesine neden oluyorsa dijital dünyanın fazlası da buna neden oluyor. Zihnimizde, bedenimizde biriken dijital dünyanın toksinleri tadı tuzu olmayan kifayetsiz zamanların müsebbibi.
Sosyal medyaya "bir bakıp çıkmak" için girip en az iki saatimizi harcıyoruz. İtiraf etmek gerekirse işin ucunu epey bir kaçırdık, her şey kontrolümüzden çıkmaya başladı, ayarlarımız bozuldu. Fiziksel dünyada yapabileceğimiz her şeyin dijital dünyadaki alternatifi daha cazip gelmeye başladı.