Her şey büyük ölçüde her zaman olduğu gibi ama bir şekilde de farklı da. Hâlâ çoğu gün bir dağa tırmanıyormuşuz gibi hissediyorum. Ama Everest'in tepesine koşturmak yerine daha çok Hellvellyn'e ağır ağır yürümek gibi. Bazen yağmurlu, bazen ışıl ışıl. Ve ara sıra her şeyi değerli kılan harika şeyler oluyor.
Ve manzara bir ömre bedel.