B!ood ツ

B!ood ツ
@lilpeep
La luz de tus ojos nunca se apagará :)
Lise
`♪
20 Temmuz 2005
42 okur puanı
Ağustos 2020 tarihinde katıldı
''With the bass turned loud, yeahh!''
Müzik
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
'I ain't never tellin' lies, cross my heart and hope to die'
Müzik
Ne derler bilirsin, her son, bir yeni nehrin başlangıcıdır... Akışa bırak kendini...
Her yeri kapatılmış labirentte,çıkış arıyorsun...Oysa tek çıkış gökyüzü,başını kaldırıp bakmıyorsun.