Böyle bir istismara maruz kalmak seni güçsüz biri yapmaz,buraya gelip terapi alman da öyle.
...
Herkes istismar kurbanı olabilir. Ne kadar kuvvetli olduğunun ya da nasıl bir geçmişe sahip olduğunun önemi yok. Nihayetinde kimse buna bağışıklık geliştirmemiştir. Hatta bunu görüp tedaviye başvurarak cesurca bir karar almış oluyorsun. Bu zayıf birinin yapabileceği bir şey değil. Merdivenden düşüp bileğini kırarsan gecikmeden doktora ve fizyoterapiste görünürsün, bu yüzden kendini zayıf hissetmezsin. Terapiye gelmek de hemen hemen aynı şeydir, hayatının dizginlerini eline almak anlamına gelir. Yardıma ihtiyacın olduğunu fark etmek ve ihtiyaç duyduğun tedaviyi alma seçimini yapmaktır.