Lina

Lina
@linalinaa
“Mahcup bir yarımlık, kibirli bir tamlıktan iyidir.”
10/10
·254 syf.·
2020 19. kitabı
Sadettin Ökten ve Kemal Sayar'ın birlikte düzenledikleri Gönül Sadası adlı radyo programında geçen muhabbeti demlemişler ve ikinci kez kitap olarak okurlarına sunmuşlar. Gönüllerine sağlık. Büyüklerin sözleriyle, kendi anılarıyla, kitaplardan filmlerden alıntılar yaparak, şiirlerle zenginleştirlen sohbetlerin her biri çok feyizli ve bereketliydi. Birkaç kere radyoda denk gelip dinlemiştim. Kitabevinde tevafuken gördüm kitabı ve hemen aldım. Hiç bitirmek istemediğim bir kitaptı. Bana, ruhuma çok iyi geldi bu sohbetler. Her zaman okunabilir bir kitap. İnternette geçmiş programların ses kayıtları mevcut nasiplenmek istersiniz diye link bırakmak istiyorum, hayırla kalın ⚘ erkamradyo.com/gonul-sadasi.html
1000Kitap
Aşk ile Anı SeyretmekM. Kemal Sayar · Turkuvaz Kitap · 20201,403 okunma
pikachu/dr isimli okura yanıt verildi
Lina
Rica ederim
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?