ilylals

ilylals
@linomd
Karanlığı güneş battıktan sonrası sanmak ne büyük yanılgıydı, karanlık geceden daha büyükken
Sayfa 48·Kitabı okudu
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
"Güçlü olmak istemiyordum. Güçlü biri olduğunuz zaman insanlar ilk önce sizden vazgeçiyorlardı. Güçlü olduğunuz zaman canınızı yakmaktan çekinmiyorlardı. Canınız yanmaz diye düşünüyorlardı ancak güçlü olmanın, yalnızca başa çıkmak olduğunu ben çok iyi biliyordum."
Sayfa 35·Kitabı okudu
"Kışları sevmiyordum. Kışlar ve yağmur, pencerenin arkasından bakanlar için romantik ancak pencerenin öteki tarafındakiler için felaketti."
Sayfa 23·Kitabı okudu
"Aşk ne kadar yüce bir duygu olursa olsun, hayatımızdan çıkarken geriye sadece hayal kırıklığı bırakır"
Sayfa 97·Kitabı okudu
"Dolunay adeta tüm insanları temsil etmiyor muydu? Hiçbir sorun yokmuş gibi ışıl ışıl parıldıyordu ama günün sonunda tek başınaydı"
Sayfa 311·Kitabı okudu