e

e
@liofumm
"bilmez miyim içindeki kederi yüzü yağmura gömülü düşüm böyle buğulu camlarda dalgın gözlerin iklimini yitirmiş iki bulut"
Reklam
"gece, yalnızlığımıza çekilen gök-perdeyse şiir içerdeki aydınlığımızdır."
"ki incecik bir hüzündü yüzüm yakıştı yaşadığıma, yaşamadığıma."
"varlığın güvenli korunaklarında çocuklar büyüyordu dünyadan uzak çalışmadan, dövülmeden... gittiğim filmlerin çoğunda yalnız da olsan, arkasız da haklı olmak kazanmaya yetiyordu o dengesiz kavgalarda."
"zayıf yerlerim kanıyor damar damar -yalnız yerlerim, güçsüz yerlerim- içimde o çözümsüz kördüğümü hayatın günler acılarıma beşik oluyor geceler kinimin kara ninnisi büyüdükçe büyüyor çocuk korkularım.."