Evin tetik

Evin tetik
@lisumiblog
Hayatı doğayı havyanı suyu toprağı her şeyi severim ama nankörü asla!
10/10
·32 syf.··
2026 5. kitabı
Leoparlar ile ilgili çok güzel bilgiler veriyor çocuklar buna bayılır bunu daha önce okudum şimdide kızma sürekli okuyorum faydalı olduğunu düşünüyorum
Çok Havalı LeoparlarCrispin Boyer · Beta Yayınları · 202141 okunma
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Puan vermedi·864 syf.··
2026 2. kitabı
Bence sadece 2-3 sınıflar için okunmamalı çok faydalı kızım 2 aylık okudum yavaş yavaş yeğenim hediye etmişti kuzenine ama sürekli açıp açıp okuyacağım masal niyetine bile öğretici 0-6 yaş önemli ve öğrenmeli
Karakter Geliştiren Masallar (18 Kitap, Set)Betül Şen · Damla Yayınevi · 20114 okunma
Özet ve Yorum
10/10
·296 syf.··
2026 1. kitabı
·
27 saatte okudu
·
Okunma: 19 Ocak 2026 21:31
Nora seed in durumu kötüydü. Kedisi ölmüş, işten çıkarılmış ve abisi joe ile araları bozulmuştu. Artık hayatta kimsesiz hissetmiş ve gece uyumadan önce internette veda sözlerini paylaşmış abisi joe de mesaj çekmiş ve hayatına son vermeye karar vermişti. İlaçları aldı ve tam o sırada gece yarısı kütüphanesinde kendini buldu orada bayan elm vardı ve yıllar önce gittiği kütüphaneci olan bayan elm’di .. kütüphanede ona dair bir sürü yaşam vardı her bir kitapta farklı bir hayat vardı ve bir kitapdada yaşadığı pişmanlıklar kitabıydı.. kısaca nora hemen hemen tüm yaşamı seçti ve gidip yaşadı ve hemen her birinde hayal kırıklığına uğradı ve beklediği gibi olmadı her seferinde kütüphaneye döndü.. en sonunda yaşamak istediği yaşamı buldu; ash ile evlenmiş bir kız çocuğu var adı molly ve birde bir köpekleri platon vardı bu hayatında abisi ile arası iyiydi abisi joe de ewan adında bir erkekle evliydi. Nora bu hayatı çok benimsemişti tam istediği hayattı ama ne yazıkki tekrar kütüphane ye döndü ve bu yaşamı istediğini söyledi bayan elm bunun artık olamayacağını belirtti ve kütüphane yanmaya başladı Nora artık yaşamayı istiyordu artık yaşamının kıymetini anlamıştı ve yaşamak istiyorum diyerek yaşamına döndü sonra komşusu bay banerjee nin kapısını çalıp yardım istedi. Nora gözünü açtığında hastaneydi abisi gelmişti.. ve abisi ile araları düzelmişti eve gelip paylaştığı yazıları kaldırıp başka bir yazı yayımladı yaşamakla ilgili.. ve bu hayatını geçmişte ne olmuşsa olmuş ve bundan sonra yaşamı ona değerli olduğunu anladı.. kitap aşırı akıcıydı ve hayatımızın her anı kıymetli ve önemli yaşamaya değer olduğunu anlamış olduk. Herkesin okuması gereken bir eser olduğuna inanıyorum..
Gece Yarısı KütüphanesiMatt Haig · Domingo Yayınevi · 202598,7bin okunma
Veda..
8/10
·152 syf.··
2025 5. kitabı
·
5 günde okudu
·
Okunma: 10 Kasım 2025 21:06
kitabı çok beğendim bazı satırlarda kendimi buldum ve üstüne düşünüp durdum .... yazar geçtiğimiz günlerde maalesef hayatına son verdi.. zaten kitabında da çoğu kez dile getirmişti durumunu ve daha öncede böyle davranışlar sergilemiş olduğunu, iyileşiyorum demişti demek aşamadı.. ama ardından çok güzel eserler bıraktı başarılıydı kendisi benim açımdan öyle kendisine teşekkür ediyorum gittiği yer onu incitmesin..
Ölmek İstiyorum ama Hâlâ Tteokbokki Yemek İstiyorumBaek Sehee · Nova Kitap · 20251,305 okunma
Doktor dex : gelenler
10/10
·200 syf.··
2023 1. kitabı
·
9 günde okudu
·
Okunma: 06 Ocak 2023 01:47
Mükemmel bir romanın ikinci kitabı hep uzayla alakalı ve bazı örgütlerle alakalı şeyleri merak ederim ve okumak isterim kitapta bunların hepsi mevcut özellikle 51 bölge yi çok merak ediyorum bunun için kendim de araştırmak istiyorum ve bu kitap benim içim muazzam bir şeydi çok fazla yazım hatası var ama önemli değil mesajı alıyoruz herkesin okuyup beğeneceği bir kitap kesinlikle!!
1000Kitap
Doktor Dex: GelenlerNeşet Bozkurt · X On Kitap · 09 okunma