Derya

Varlığıma nedensizlikten delirdim ben. Hiçbir nedeni kendime yakıştıramadığımdan.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Cehaletimi bilmek harika olurdu.
Pişman olabilseydim, bu ikisini yapabildiğime olurdum.Eğer okumasaydım kimsenin ne düşündüğünü bilmezdim. Dünyanın döndüğünden habersiz olurdum. Ve her şeyi kendim keşfederdim.
Bende
O kadar çok mürekkep israfı var ki dünyada! O kadar çok haybeye doldurulmuş kağıt var ki! Okumayı yazmayı öğrendiğim güne lanet ediyorum.
Romeo ve Juliet'in yaptıkları gibi beraber ölmeyi tercih edenlerin sayısı çağımızdaki kadar az olmasaydı, belki inanırdım bende sadakate.
Ruhum.
Yürümüyor, uçuyordum. Konuşmuyor, düşünüyordum. Dokunmuyor, hissediyordum. Görmüyor ama biliyordum.