"Diyeceğim o ki, tek bir şeyi farklı yapmak çoğu zaman her şeyi farklı yapmaktır. Tek bir hayatta, ne kadar çabalasak da yaptıklarımızı tersine çeviremeyiz..."
Ama bu birinci hayatın bana ağır gelen, içimi karartan bir kederi vardı... Galiba hikayenin sonunu gördüğüm ve beni büyük zaferlerin de, büyük mutlulukların da beklemediğini bildiğim için.