"Görülecek, işitilecek, tadılacak, okunacak, yazılacak, yapılacak o kadar çok şey birikiyor ki, bundan sonra hayatımın bütün bunlara yetişmeyeceğinden korkuyorum."
Toplumlar, tıpkı dün olduğu gibi bugün de, oligarşilerin ayak oyunlarıyla örgütlenir. Eğri oturup doğru konuşalım, tam anlamıyla demokratik yönetim diye bir şey yoktur. Yönetimler daima azınlık tarafından çoğunluk üzerinde uygulanır.
lyi yönetim, yönetme arzusu duymayanların yönetimidir. Eğer, yönetmeye yetkin olan kişiler listesinde dışarıda tutulacak bir kategori varsa, o da iktidarı elde etmek için uğraşanlardır.