Bu türde okuduğum ilk kitap ilk başta biraz sıkıcı gelebiliyor kahramanların isimleri yabancı olduğundan dolayı ama biraz daha okuduğumuzda kitap bizi kendine çekiyor. Olaylar çok güzel anlatılmış okurken gözümün önünde bir tiyatro sahnesi canlandı zaten uzun zamandır okumak istediğim klasiklerden biriydi size de tavsiye ederim.