mecnuunsuz

mecnuunsuz
@lkleeeyla
42
Unutmayın ki, dünyada en korkunç şey, ümidini kaybetmektir.
Sayfa 278
Reklam
Artık ayrılmamız lazım. Dediğim gibi, sana en küçük bir faydam olacağını bilsem her şeye tahammül eder ve kalırdım. Hâlbuki selametinin yalnızlıkta olduğunu görüyorum. Hâlâ, bugün bile şuna kâniyim ki, bir müddet daha bocaladıktan sonra, yolunu bulacaksın, fakat yalnız olman lazım. Herhangi bir insanın, ayaklarına dolaşmaması lazım... Ne olurdu? Birbirimize birkaç sene sonra tesadüf etmiş olsaydık! O zaman hayatımız belki bambaşka bir şekil alırdı. O zaman sana tabi olur ve bundan zevk duyardım. Fakat şimdi, hiçbir faydası olmadığını bile bile, yanlış ve manasız bulduğum şeylere oyuncak olmak, bütün sevgime rağmen imkânsız...
Sayfa 256
Ben sana rehber değil, ancak yoldaş olabilirdim, fakat yolu ikimiz de bilmiyorduk ve birbirimize yük olmaktan, birbirimizi şaşırtmaktan başka bir şey elimizden gelmiyordu.
Sayfa 256
İçimdeki bu melun şeytanı boğacağım!
Sayfa 250
Tükürdüm gözlerimi ağzımdan boncuk gibi
Sayfa 220
Reklam