Begüm

Ve bu dünyada gerçek aileler kan değil, acı bağıyla kuruluyordu.
Sayfa 25·Kitabı okudu
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Sırf var olduğu için şiddetle utanan birini iyileştirecek hiçbir şey yoktu bu dünyada.
Sayfa 23·Kitabı okudu
Bazen böyle olur, gün içinde bir an gelir ve ben var olduğum için utanırdım.
Sayfa 22·Kitabı okudu
O kadar acıdan sonra, yola çıkanla hedefe varan aynı kişi olmaz.
Sayfa 17·Kitabı okudu
Sonra şunu fark etti: Hiçbir şey hissetmiyordu. Sanki hayatı boyunca bir daha hiçbir şey hissetmeyecekti...
Sayfa 15·Kitabı okudu