...
İnsanlar tanımaya ve sevilmeye değer değildi. Bazı insanlar terk edilmeliydi. Bırakıp gidilmeliydi. Kırmamak ve Kırılmamak için...
EMRE GÜL
EĞER PEŞİMDEN GELİRSEN (1)
Kendi deyimleriyle kimsesizler kulübünün üyesiydiler, çocukluktan beri birlikteydiler, acıları bile ortaktı; Saruhan, Eymen ve İpek, ünv öğrencisi Armin sevgilisi tarafından dolandırıldı, grubun dördüncü üyesi oldu, apartman komşusuydu, gizemli, tekinsiz kişiliğiyle Saruhan Kalaycı, parasını kurtarma sözü vermişti. Armin'in kısa sürede Eymen ve İpek'le kurduğü güven ve dostluk kimsesizliğine merhem olmuştu ama birlikteliğin sonu nereye varırdı?
Mutlu sakin bir hayatta, sırların, ihanetlerin ve yalanların olmadığı bir hayatta karşılaşsalardı her şey daha mı farklı olurdu?
__Nasıl bir intikam oyunuydu ki bu en çok kendine zarar vermiş sonunda sevgisiz, acımasız, bedel ödetmekten çekinmeyen biri olmustu.
İnsan ticaretiyle, masum hayatlar üzerinde oyunlar kuran Sultan, anne şefkatiyle yaklaşıp, şeytan imparatorluğunun kaynağı olarak kaçırdığı ve geçmişini yok ettiği çocukları,
küçük yaşta eğitip, asla sorgulamayan
küresel yeni jenerasyon bir suç örgütünün bireyleri olarak yetiştiriyordu. Saruhan Kalaycı, asıl savaşın Sultan Anne ile olması gerektiğini, planlarının en küçük çatlağının sonu demek olduğunu da biliyordu, Sultan asla affetmezdi.
Eğer Peşimden Gelirsen "1" Ama ben ne okudum diyorum, hemen ikinci kitaba başlıyorum, Emre Gül özgün kalemi, sıradışı kurgusuyla soluksuz okutuyor...
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
__İnsan geçmişini hatırladıkça geleceğine yabancılaşırdı ve küstüğü geleceği geçmişinden daha çok can yakardı.
__Bir insanı tanımak isteyen onun hikayesini dinlemeliydi.
__ Bazen bir insanın suskunluğu haykırışlarından daha can