lavinia

lavinia
@llaaviniaa
Reklam
birde mantıklı olsalar
“Sevmeyi bile beceremeyen insanların, Başımıza aşk doktoru kesilmeleri, Ne de tuhaf değil mi?”
Sayfa 113·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan
sadece sarılmak istiyordum ama sen aşkı sadece sevişmek sandın
“Sen bana sarılırken, Benim içim öyle mutlu oluyordu ki, Sanki mutluluktan havalara uçuyordum. Sevişmek de neyin nesiymiş? Hadi bana bir sarıl da görsünler...”
Sayfa 114·Kitabı okudu
İnsan ve Duygular
birde hep bana denk gelir ya
“Ne boktan, itiraf etmek gerekirse o şarkıları o dinledi diye dinledik. Onun sevdiği ne varsa sevdik. Abartısız söylüyorum, onun sevdiği ne varsa sevdim. En sevmediğim şey olsa bile. Her boku sevdim ve kalbim yoruldu, anlıyor musunuz? Yoruldu ve daha fazla sevebilecek halim kalmadı. Onun bizim sevdiğimiz şeyleri sevmesi şart değildi, bizi biraz sevse bu bize bir ömür yeterdi... Bu da bizim aptallığımız. Af buyurun... Biz sevdik...”
Sayfa 106·Kitabı okudu
Hayat ve İnsan
Reklam