“Sen bana sarılırken, Benim içim öyle mutlu oluyordu ki, Sanki mutluluktan havalara uçuyordum. Sevişmek de neyin nesiymiş? Hadi bana bir sarıl da görsünler...”
“Ne boktan, itiraf etmek gerekirse o şarkıları o dinledi diye dinledik. Onun sevdiği ne varsa sevdik. Abartısız söylüyorum, onun sevdiği ne varsa sevdim. En sevmediğim şey olsa bile. Her boku sevdim ve kalbim yoruldu, anlıyor musunuz? Yoruldu ve daha fazla sevebilecek halim kalmadı. Onun bizim sevdiğimiz şeyleri sevmesi şart değildi, bizi biraz sevse bu bize bir ömür yeterdi...
Bu da bizim aptallığımız. Af buyurun...
Biz sevdik...”