“Ekstra bir çabaya gerek yok, hissetmek önemli. Sadece hissedin. Şimdi gözlerinizi kapatın ve sizin iyiliğinizi düşünen gerçek menfaati, gerçek sevgiyi önünüze sunan o insanı getirin gözünüzün önüne. Erkek ya da kadın fark etmez. Burada cinsiyet ayrımı yapmamak lazım. Zor değil sevmek, kalbinizi kullanmasını bilin. Dediğim gibi hissetmek önemlidir. Siz gözlerinizi kapatın ve sadece hissedin...del Eğer ki hissedemiyorsanız bir şeyler, gözünüzü açmayın ve uyuyun...
Sizin için çabalamayan insanları, gözünüzün önüne bile getirmeyin...“
“Kendini yıpratma.Kendini yoruyorsun. Seni hak etmeyen, ciğeri bes parayı bırak, iki kuruş etmeyen adamlar için o güzelim hayatına siyah bir perde indiriyorsun. Tüm renklere kör oluyorsun sonra. Bunu yapma. Kadınsın sen, güçlü varlıksın. Senin şampuan kokan saçların yeter. Bırak o gitsin. Sen üzerine düşeni yaptın. Hem de fazlasını. Sen bunun verdiği rahatlıkla yaşamına devam et. O, üstüne düşeni o yapmadığı için vicdan azabıyla yaşayacak”
“İnsanlar o kadar nankörler ki kendilerini sevenleri elleriyle kenara itip kendisini sevmeyeni seviyor. Hepimizin yaptığı saçmalık da bu. Halbuki mutluluk belki de bizi seven insanlarda.”