Anladığım birşey varsa şu 20 yıllık ömrümden, oda basit yaşayacaksın. Eğrisini, doğrusunu uzun uzadıya düşünmeden tüm kusurlarıyla yaşayacaksın. Kendine kötülük hakkı tanıyarak ve kimsenin Allah olmadığını kabullenerek yaşayacaksın. Gül geç işte her neyse canını yakan zamanla oda sıradanlığa mahkûm olacak. Duygularını saklama sadece nasıl kontrol edeceğini öğren. Utangaç olma gururunun peşinden gitme, muhtemelen kaybedersin. Ve aşk zayıf insanların harcı değil. Zara da baya dertli karı, Linkin Park gibi.